FAQ: frågor och svar – biljetter » Österlen

FAQ: frågor och svar – biljetter

Hur får jag min biljett?

Så snart du betalat biljetten skickas den till den e-postadress du angav vid beställning. Vissa betalkort kan dock ibland dröja (2-6 timmar) innan vi får vi svar att allt är betalt.

Vem är avsändare för min biljett?

Det är Destination Österlen AB med epostadress för biljetter biljett@osterlen.se

Var är min biljett?

Ingen panik! Har du betalt för din biljett kommer du såklart få den.

Hittar du inte biljetten i din inkorg är den sannolikt i din skräppost.
Finns den inte ens där så kontakta oss. Vi finns till hands och hjälper dig så snabbt vi kan.

Telefon: 072-233 77 94
E-post: biljett@osterlen.se

Vad gör jag om evenemanget ställs in?

Vid återbetalning av biljetter sker detta genom PayEx och det görs via överföring till ett bankkonto. Det är inte möjligt att få kontant återbetalning.

Biljetter återbetalas endast i de tillfällen ett evenemanget är inställt.

Jag har fått förhinder. Vad gör jag?

Det är helt okej att sälja biljetten, biljetterna vidare.

Enligt svensk lag (Lag 2005:59) täcker returrätten inte biljettköp och därigenom kan du inte få pengarna tillbaka om du skulle bli förhindrad från att delta i evenemanget. Biljetter återbetalas endast om ett evenemang blivit inställt.

Läs våra villkor gällande biljetter.

Var bokar jag biljetter?

Här bokar du biljetter, välj ditt evenemang och klicka fram det antal biljetter du önskar med plustecknet, följ instruktionerna till kassan.

close
pic österlen.se

Få våra Nyhetsbrev, Dagens lunch för hela veckan och kommande Evenemang på Österlen

Så praktiskt, rätt ner i mobilen
varje måndag kl 10.00

Välj lista/listor:

Vi spammar inte! Läs vår integritetspolicy för mer info.

Scroll to Top